Friday, August 19, 2016

Mujurlah saya tak jadi spiderman

spiderman?mahunya tak...dah blog ko bersawang-sawang...sikit masa lagi memang terkena sumpahan spiderman lah...punyalah lama tak kemaskini...awal tahu punyalah azam tekad yakin bla bla bla nk updates...sudahnya bersawang2 jugak....bukan senang yer nk jadi blogger tegak...haruslah bnyak kena korbankan....selalu gak melompat2 ala2 spider pg blog2 kwn2...suka baca jer lah...nulis blog sendiri malas...

dengan komputer ala2 cam semut...sikit lagi nk kena ngap di spider...punyalah lembab...kalu buka tu...loading kemain lg lama...akak fedup la...lgi lah malas nk nulis...sedangkan dalam otak ni memcam duk rangka ayat kebabom nk citer...pasal bersalin..pasal contest..pasal menjahit..psl hadiah...bla..bla...banyak weh..tak tersenarai...pasal saya wat tempoyak 1st time pun nk letak gak...tapiii...1001 alasan...bye bye lah jwbnya....bilalah sy nk dimurahkan rezeki dapat laptop yg zup zap zas..jap jer blog sy updates....kalu dapat comfem i rajin...rajin lah sangat kan...anak mana anak mana?

oooo...anak ada...dah 4 org dah anak saya...rezeki laki bini anak ramai...meriah aper...2 girls 2 boys...2 psg...pandai kan...hahah...riak la pulak...maafkan sy...bersyukur atas rezeki ini...dikurniakan anak2 yg comel dan bijak walaupun kenkadang mak budak jadi singa disebabkan kebijaksanaan mereka...awal2 blog dulu adalah jgk citer pasal anak2...tp bila trend zmn skrg dah tak sesuai nk citer pasal famili kt sini...sbb mcm2 org yg tah pape diluar sana...yg mngkin boleh membahayakan keluarga sy...jd kena kurangkan...anak rezeki yg Tuhan bagi jadi kena jaga betul2..

Alhamdulillah Tuhan murahkan rezeki sy dlm pelbagai bentuk...rezeki dpt baby( ank ke 4)....rezeki sy dlm kerjaya( naik jgk lps 7thn....huhuhu)...contest(bunyi cam mng grand prize...xde yer..akak bilis kecil-kecilan jer)...rezeki kebahagiaan rmhtangga bertahan 8 tahun (tipu kalu kata xde ombak dilanda badai)....rezeki dr segi makanan, duit, brg2, famili, kwn2 dan lain2 lah...

ok. Dah abis membebel.

note: gambar xde kena mengena dgn citer membebel...sekadar hiasan



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...