Saturday, August 27, 2016

Biskut Kacang Kapri ~1st time tgk, dgr, beli dan mkn

Sedapppppp...kalu korang penggemar biskut kacang biasa...konfem akan suka biskut nih....setahu sayalah....kacang ni sy panggil nama 'kacang pea' jer. tak tahulah pulak dalam bahasa di panggil 'kacang kapri'...rasa biskut ni ada mcm biskut kacang ditambah dengan kacang kapri ni...tapi serius mmg sedap  dan tak rugi beli...
camna leh terbeli ek....al kisahnya aritu pg giant beli barang dapur....so pg lah bahagian biskut...biasa laki sy serah kat sy jer pilih mana2 yg berkenan...tp habit saya...kalu biskut yg sy jarang makan..jarang tgk kt tv ker kt paper ker...mmg sy tak akan beli...sebabnya takut tak sedap dan membazir....balik2 biskut chipsmore...tiger.....tak pun paling koman cream creaker.....tak pun biskut pelbagai dlm tin tu yg sy slalu beli...yg tu jerlah sy berkenan....so aritu ckp kat laki amik lah biskut pape...so laki amik lah biskut nih...dlm hati cam tak suka...nk letak balik kan laki sentap pulak...hahhahha...sudahnya bayar jer lah...
satu pek besar ada peg kecik2 utk setiap biji biskut...jgn di tanya harga....hakak x igt

isi dalamnya...sedappp...bentuk mcm biskut kacang

rugi pulak beli satu pek jer....sebb tak sampai 2 hari da abis sy dan alif makan....sian kat laki bila tanya mana biskut tu...da abis....muka kuciwa x dpt merasa....maaf yer bang....nanti kita beli banyak2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...