Sunday, May 15, 2016

Beli Jelita Mei 2016 Free Tudung RM44.00!!!

 Sejak Majalah Jelita di bawah naungan Blu Inc Media ni...sangat kebabom lah isi kandungannya compare penerbitan terdahulu....dulu2 beli kalu cover dan isi menarik jer...tu pun boleh kira dgn jarilah...sbbnya banyak sangat iklan bergambar....baca kejap jer dah abis....tak padan dengan tebal dan harga....tapi kali Jelita mmg 100% transform lah.....asal beli sbb nk dpt tudung free dari Benang Hijau....berbaloi tau sbb harga shawl 2 muka ni pun rm44 sehelai....kainnya mmg ok lah . mmg limited sbb x semua kedai buku ada...sy dapat kaler biru jer..

Berbalik kepada majalah ini....sangat menarik isi kandungannya....jatuh cinta weh....padat dan penuh info

 tips2 kecantikan...walaupun sy bukanlah suka mekap sgt tapi still baca utk tahu
 fesyen pun ada...leh la tgk fesyen2 yg sesuai dan berpatutan
 resepi pun ada...
haaaaaa...yg penting ada contest best.....

sebenarnya ada banyak lagi yang menarik....cepat2 dapatkan yer

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...