Monday, May 18, 2015

Salah satu sebab contest ku kelaut

akak busyyyyyyyyy......hek eleh cam dia sorang busy....tu korang ye....mmg busi sbnarnya kebelakangan ini....nak siapkan benda alah ni lah....tensen kena kejar deadline.....cepatla tukar keje ofis lain lak

xde dah nk celah2 nk berblog...nak isi borang masa rehat ke...masa keje lagi lah tak sempat...
satu hari ngadap design....balik rumah kerja rumah lak kena siapkan...ada hari kepala migrin...satu pun x leh buat....hujung minggu mmg abis kemaskan rumah je dan setel keje tertangguh....tang mana nk sempat isi borang....apatah lagi nak g dapatkan resit kat supermarket2 terdekat....laki keje sabtu ahad lagi ler payah....g sendiri? idok ler dgn ngusung 2 org anakanda tu....tak ter kontrol...biarla duk rumah dari saya melalak cari anak tak jumpa kat mall....akak malu masuk berita....

harap ker contest online jelah....yg boleh guna smartpon...tu pun masa menunggu tren atau duk dlm tren leh la belek2....tak pun masa nk tidokan anak....masa duk rilek2 x leh nk ngadap tepon nih...sbb anak teruna saya akan rampas telefon dan lempar ke tepi...nk suh layan dia jer....

ni angin pushkan diri buat entry gak....sbb akak da pening ngadap design...igt senang je tapi x sesenang itu.....

1 comment:

  1. huhu..letih bekerja..balik rumah cnfirm penat sgt2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...