Sunday, May 17, 2015

Pertandingan melukis yg Balqis sertai

 baru sekarang belek blog?mmg janji tinggal janji weh....entah la napa tak skong betul dgn blog....rajin blogwalking tp tak rajin nk menaip...sudahnya tah berapa kali bersawang....nak updet kat ofis?mmg tak la dgn keje menimbun tu mmg tak sempat nak celah pun....kat rmh?uruskan keluarga tak habis2...camna nk berblog....tambah lak...laptop cam siput menambahkan lg faktor2 kemalasan nk berblog.....guna tepon x best sbb tak leh nk tgk semua....

nak citer pasal kakak balqis masuk pertandingan mewarna...ekceli x pernah menang pun...tp tak per...sbg pengalaman....saya x leh nk asah bakat dia sbb ye la kan bila PJJ dgn anak ni...semua terbatas....sy mengharapkan pada adik saya lah untuk uruskan....geram lak tgk dia kaler gitu....kalu duk dekat mesti hari2 mama ajar mewarna....



 
kalu saya ada kat situ...maunya saya usung meja dan kerusi kecil....penat kot mewarna cam tu....

 hasilnya.....not bad...leh asah lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...