Sunday, May 24, 2015

Main buih| Mainan murah dan seronok untuk anak2 dan jgk makpak

Syokkk ooooo....main buih sabun....mak pak pun terover main siap berebut dgn anak...sudahnya beli satu lagi....lokasi ni katDataran Shah Alam ni mmg jadi lokasi untuk anak2 berlari2....main beuih...main bola....dah benda alah tu je yg banyak jual....nak murah main buih..beli yg stick tu rm5 je...lagi best....buih yg terhasil pun besar2....dari beli pistol pakai kejap je da rosak....x tahan mana... yg stick ni leh simpan...kalu larutan air sabun abis korang buat la sndiri(sila google resepi) ataupun malas beli je kat daiso@ACE....RM5 je tak termasuk gst....hihihi...,



walaupun murah tapi tetap seronok....berpeluh2 kakak dan alif berlari2....sgt bagus utk mereka...setelah 5 hari terperap dlm rumah...

1 comment:

  1. mmg seronok & enjoy...
    lg2 bila buah tu besar..cantik...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...