Sunday, May 24, 2015

Main buih| Mainan murah dan seronok untuk anak2 dan jgk makpak

Syokkk ooooo....main buih sabun....mak pak pun terover main siap berebut dgn anak...sudahnya beli satu lagi....lokasi ni katDataran Shah Alam ni mmg jadi lokasi untuk anak2 berlari2....main beuih...main bola....dah benda alah tu je yg banyak jual....nak murah main buih..beli yg stick tu rm5 je...lagi best....buih yg terhasil pun besar2....dari beli pistol pakai kejap je da rosak....x tahan mana... yg stick ni leh simpan...kalu larutan air sabun abis korang buat la sndiri(sila google resepi) ataupun malas beli je kat daiso@ACE....RM5 je tak termasuk gst....hihihi...,



walaupun murah tapi tetap seronok....berpeluh2 kakak dan alif berlari2....sgt bagus utk mereka...setelah 5 hari terperap dlm rumah...

Monday, May 18, 2015

Salah satu sebab contest ku kelaut

akak busyyyyyyyyy......hek eleh cam dia sorang busy....tu korang ye....mmg busi sbnarnya kebelakangan ini....nak siapkan benda alah ni lah....tensen kena kejar deadline.....cepatla tukar keje ofis lain lak

xde dah nk celah2 nk berblog...nak isi borang masa rehat ke...masa keje lagi lah tak sempat...
satu hari ngadap design....balik rumah kerja rumah lak kena siapkan...ada hari kepala migrin...satu pun x leh buat....hujung minggu mmg abis kemaskan rumah je dan setel keje tertangguh....tang mana nk sempat isi borang....apatah lagi nak g dapatkan resit kat supermarket2 terdekat....laki keje sabtu ahad lagi ler payah....g sendiri? idok ler dgn ngusung 2 org anakanda tu....tak ter kontrol...biarla duk rumah dari saya melalak cari anak tak jumpa kat mall....akak malu masuk berita....

harap ker contest online jelah....yg boleh guna smartpon...tu pun masa menunggu tren atau duk dlm tren leh la belek2....tak pun masa nk tidokan anak....masa duk rilek2 x leh nk ngadap tepon nih...sbb anak teruna saya akan rampas telefon dan lempar ke tepi...nk suh layan dia jer....

ni angin pushkan diri buat entry gak....sbb akak da pening ngadap design...igt senang je tapi x sesenang itu.....

Sunday, May 17, 2015

Pertandingan melukis yg Balqis sertai

 baru sekarang belek blog?mmg janji tinggal janji weh....entah la napa tak skong betul dgn blog....rajin blogwalking tp tak rajin nk menaip...sudahnya tah berapa kali bersawang....nak updet kat ofis?mmg tak la dgn keje menimbun tu mmg tak sempat nak celah pun....kat rmh?uruskan keluarga tak habis2...camna nk berblog....tambah lak...laptop cam siput menambahkan lg faktor2 kemalasan nk berblog.....guna tepon x best sbb tak leh nk tgk semua....

nak citer pasal kakak balqis masuk pertandingan mewarna...ekceli x pernah menang pun...tp tak per...sbg pengalaman....saya x leh nk asah bakat dia sbb ye la kan bila PJJ dgn anak ni...semua terbatas....sy mengharapkan pada adik saya lah untuk uruskan....geram lak tgk dia kaler gitu....kalu duk dekat mesti hari2 mama ajar mewarna....



 
kalu saya ada kat situ...maunya saya usung meja dan kerusi kecil....penat kot mewarna cam tu....

 hasilnya.....not bad...leh asah lagi...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...