Wednesday, January 7, 2015

Tak rugi berbakti pada tanah


My mum mmg suka bertanam....sejak dari muda lagi mmg bergelumang dah biasa....so bila dah lanjut usia ni pun mmg x leh nk duduk diam...rilek2...kn jugak buat sesuatu....
ni tanaman yg mak saya Tanah sekitar rmh...sekurang2nya x la semak rumah semasa ketiadaan saya dan jgk bleh la tlg tgk2kan rumah....



macam2 ada....

hasil tanaman dapat kat saya jgk...hihihi...slalunya mak saya akan bekalkan kpd saya mcm2 sayuran bila sy pulang smula ke KL....

 
Kadang2 ada juga mak jual....bnyak kelibahan bila duk rmh ada halaman ni...sgt rindukan suasana ni....huhuhu


 
kacang panjang yg subur.....
tak sabar nk menuai.....sy minat jgk tp ada anak kecik ni mlas la nk buat...mesti duk melalak nak ikut jgk....sian kn gigit nyamuk...

freshhhh...xde racun2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...