Friday, January 9, 2015

Poskad dah nak pupus ker? payah sgt nk jumpa kat kedai...

Entah generasi sekarang kenal ker tidak poskad ni....sangat payah jumpa kat kedai....kalu ada pun poskad jawapan tu jer...dulu femes aper...siap ada mcam2 design yang menarik kat poskad tu.....sekarang ini penggunaannya makin berkurangkan mengikut peredaran masa.....tapiiiii

masih ada contest yg kn hantar pakai poskad....so kena gigih cari buat stok...mak tak rajin wat sendiri....pastu print bagai.....leceh.....jadi bila pg SOGO tengahari tadi dan terjumpa poskad yang lawa2 cam kat ats tu...harus ler rembat bebanyak....nak rembat semua...kan nampak sgt nanti...hihihi

Lawa kan jam2 tu...brand baru kat malaysia....salesman  kat situ kata dr poland....mahal la jgk...ratus-ratusan...saya mampu tengok jer la :)

berbalik pada poskad td, kalu nak pos kenai pakai setem 0.30 sen utk saiz STANDARD!!!....kalu x leh imagine....besar saiz poskad jawapan yg slalu kita dapat tu....kalu tak kena letak 0.80 sen!!! Ohmaiiii...mahalnyaaaa.....ni info yg saya dapat dari pegawai pos ofis.....sblm2 tu dah tanya kat rakan FB tp tak caye...huhhuhuhu...

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...