Monday, January 5, 2015

Cara deposit duit tabung@siling

1 st time deposit syiling....berdebar gak weh....sbb tak pernah buat wehh....stakat yg sy jumpa adalah BSN kat PKNS Shah Alam....kan bgus kalu ada banyak lg...

Da lama ushar mesin ni....bila tabung dah penuh jer....terus kuarkan untuk di depositkan...x perlu dah nak g tukar kedai mamak...konfem duit 5 sen x nak punya....kdg2 kat bank pun x nak terima duit syiling ni....bank2 terpilih je layan...cam tabung haji...

Yang perlu di bawa duit dan no akaun atau kad bank je....cara nk deposit mcm kita deposit duit kertas....x yah susahkan diri nak asingkan yer... mesin tu dah tlg asingkan...dan kalu rasa mesin tu kebarangkalian x kira betul korang buat ler....kira satu2 dulu sbkm depositkan....

Mak tak kuase.....campak jer semua dlm mesin....tup2 kuar nilainya.....dpt la rm150++.....lps tunggu ler duit masuk....yg ni sy semak akaun mmg xde masuk....tgh float kot...xdelah pulak dinyatakan kat memna berapa ari amik masa baru masuk dlm akaun....

1 comment:

  1. tu kita masukan duit syiling sendiri atau staf bank yg buatkan ? cerr citerr ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...