Wednesday, September 10, 2014

Saat Hilang Cintamu

Membaca mmg hobi saya dari sekolah rendah sampailah sekarang...x kiralah majalah atau buku apapun mmg sy suka baca tp buku2 berkaitan hal keje sy & buku2 blajar x sukee baca.....hihihih....kalu buku pasal pengetahuan sy suka baca...setiap bulan sy akan peruntukan sedikit utk beli satu paling2 tidak pun majalah pa&ma...sbnarnya x kisahla nk banya apapun...sbb membaca merangsang otak kita...x tahulah betul atau tak fakta ini...org yg suka membaca kurang nyanyuk....see our ex pm Tun Mahathir...otak cergas lg walaupun da berusia

Kalu dulu masa bujang...sekejap je dah khatam baca....kalu novel tu boleh abiskan dalam satu hari...tak pun beberapa jam je sbb x sabar nk tahu kesudahan...lps dah kahwin mmg hobi baca novel sy tinggalkan sbb xde masa nk baca...majalah pun amik masa nk khatam hinggakan berderet menunggu utk yg sy baca...nk beli novel tu pun kdg terpaksa kiv sbb pikir buget....last2 sy baca novel online tp x leh tahu penamat xite...jadi sy g baca free kat mph...hahah...tahu jgk endingnya...

Sempena pesta buku selangor minggu lepas gigihla borong 4 biji novel....yg dah khatam novel acik lana saat hilang cintamu...mmg berhari2 gak la nak khatam sbb kat rmh xde masa jadi....sy kn cari masa....sy gunakan masa sy menunggu dan duduk dlm tren ktm utk baca...yer la...syg jgk masa dibazirkan bgitu saje...hampir sejam pg dan sejam balik...skurang2nya hobi sy ni dpt diteruskan lg......

Nak review sikit pasal novel ni....pd sy x rugi beli...lain sikit watak dalam novel ni...xdelah kn kahwin pksa2...sgt sarat dgn kisah hubungan kekeluargaan dan semestinya perasaan cinta seorg suami utk isterinya dan pengorbanan mereka berdua dlm mgharungi dugaan....besttt

Masa sy pg pesta buku selangor tu x dpt jumpa achik lana sbb dia dtg petang...melepas la nak dapat kiss

Sambil2 nunggu membaca la dr terbuang masa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...