Tuesday, June 17, 2014

Makan-makan @ Syed Stualang Seafood

Balik kampung minggu yang sudah sempah lah pergi menjamu selera kat Syed Stualang Seafood. Terletak di Bukit Tok Beng Kuala Terengganu....keadaan kedai jenis terbuka tapi masih lagi selesa pada pandangan saya sebab tempat tu bersih dan xde bau 'wangi2' yg kurang enak. Parking rasanya xde masalah. Masa kami sampai org memang la ramai...pada asalnya nak order nasi putih tapi katanya mungkin lambat....xpelah. X nk nunggu lama... Kami order nasi goreng, char kiew tiaw, sate ayam serta air buah....

Pada pendapat peribadi saya nasi goreng ada rasa....tak mengecewakan bgitu juga char kiew tiaw yang mewah dgn udang...rasanya dalam 5 ekor jugak kalu tak silap....sate memang sedap....xde lelemak yang dicucuknya...isinya gemuk2....dan air buah mmg best la...gelas besar dari kebiasaan...2 org minum pun bleh.....tak pastilah yg kami order tu dikira 'small' sbb nampak ada yang order lg besar dari kami punya.

Anak2 siap gaduh berebut udang....Faiha duk melalak nak udang...sampaikan org sebelah tgur...haha...malu pun ada tp wat selamba la...

Harga yang dibayar rm48 kalu x silap...boleh tahan la regenya....dah masuk kereta dan jalan terlupa nak sebut pasal sate yg kami order td...patah balik bayar rm10...xleh pandai2 halal yer...x baik. ..jadi darah daging

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...