Tuesday, May 20, 2014

Peminat tegar spegatti | Balqis

Memandangkan Balqis mmg tak nak duduk di sini....saya dan suami seboleh2nya cuba untuk balik kampung sebulan sekali. Ya...walau kecik tp dah memahami erti kn kurung bila duk di bandar  besar ni....sbb tu memberontak x nk duduk(pernsh duduk sini 2 bln je)....Tapi kadang2 tak dapat nk balik disebabkan kekangan kewangan ataupun cuti x lulus. Biasanya encik suami lah yg payah cuti...mmg kali ini agak lama tak balik hingga menjangkau 2 bulan. X terbayang betapa rindunya saya pada Balqis...hanya wechat lah penghubung kami sentiasa....Mmg sayu bila ditanya bila nk balik...bila nak balik....


Sebab tu bila balik saya sehabis mungkin lebihkan Balqis supaya dia x rasa tersisih....saya akan cuba tunaikan semua hajat dia....ye sy faham dia nak habiskan masa bersama saya. Dan aktiviti yg wajib buat setipa kali balik kg adalah masak kek. Nanti sy story ye...


Salah satu lagi mmg feveret balqis adalah spegatti.....sy mmg jarang masak sbb saya dan Balqis je yg suka....yg lain kurang gemar. Jadi masa kuar pg jenjalan haritu Balqis beria2 nak mkn pizza...jadi saya tunaikan lah....apa salahnya gembirakan anak2....punya lah excited Balqis.....hahahaha


Saya order set spegatti utk kanak2 utk budak2 ni....Faiha mmg suka sup cendawan....Aishah (anak sedara) pun suka...yg tak sangka Balqis makan spegatti habis satu pinggan!!!pd asalnya tinggal sikit lg x habis....bla2 nak balik...eh tarik semula pinggan terus habiskan...good girl!
tak sabar nak makannn!!!
lambat sangat...Faiha jilat sudu Mama! 
Happy dah dapat makan!
Abis licin kak Balqis makan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...