Thursday, March 20, 2014

Photobook RM5 aje!!!@Pixajoy


Cam tak percayakan RM5 jer photobook!!! Tapi percayalah sebab sememangnya betul RM5 aje...Harga asal RM75!!!ni promosi nya sbb tu murah....tapi jangan korang aspek yang photobook RM5 saiz besar gedabak alam....tgk dalam gambar tu sebesar beg mekap...ok aper...padan la dengan harga RM5 tu...

camna nak dapat beli...meh sy citer..

pergi ke link di bawah ini

Masukkan kod dibawah ini untuk dapatkan harga RM5 (tgk anak panah yg saya tunjuk kat gambar di atas)
FL4YUUKS

tekan next....ikuti langkah seterusnya sehinggalah pembayaran selesai dibuat. anda akan diberi no baucer nanti.

lepas tu install  pixajoy editor disini

mulakan design anda....ingat yer kalu anda pilih saiz besar, mukasurat bertambah...harga pun bertambah....yg ini akan ditunjukan bila kita dah masukkan no baucer....kot la korang terkejut bila tgk nanti asal kna tambah harga...kalu nak yg harga RM5 tu....buat photobook ngam2 muka surat dan saiz yg ditetapkan....nanti tak perlu la tambah duit...

ni contoh hasil dari kawan saya Dayu.....yg diri sendiri dah beli tapi tak terbuat2 lagi...hihihi

cepat yer kawan2...promosi ini akan TAMAT 31 MAC 2014 ni!!!!

rugi tak grab promosi ini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...