Friday, March 28, 2014

Dutchlady free hasil redeem barkod

akhirnya dapat juga 2 pek susu free...jimat dalam rm50 tu....seperti biasa ini entry terperam gara2 malas nk mengarang...

sebenarnya dah lama pun dapat....kalu tak silap awal bulan feb kot....sy buat alamat kat kampung jadi balik kg baru leh amik...

amik masa lama gak nak kumpul point...dulu rajin tebus barang mainan tp bila pikir2 balik...baik tebus susu atau baucer lagi jimat poket...tebus mainan pun sepah2 jer...nak2 mainan yg cinonet....nak tebus mainan yg best2 xdapat...al maklumla point pun x banyak...

susu makin mahal oooo....ni boleh dikira salah satu langkh nak jimat ler :) sambil kurangkan sampah...boleh gitu :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...