Tuesday, January 28, 2014

Shopping baju raya RM21 @ Hush Puppies

Mak aihhhh...awalnya beli baju raya....
tak apa bersiap sedia dari sekarang nanti tak adaah kelam kabut dekat nak raya...

Nipulah bayar RM21 je...Butik HUsh Puppies tu mahal tau baju dier.....betul saya bayar RM21 jer...x tipu....selebihnya baucer yang tolong bayarkan...hahhahha...

Ni hasil tebus baucer yang saya menang haritu. Pada asalnya nak jual tapi harga yang di tawarkan oleh pembeli teralu rendah jadinya saya wat keputusan untuk tebus. Susah okey nak pilih baju kat sini....semua lawa rambang mata tapi setiap kali yang berkenan mesti benda TU ada...ishhh...takkan nak beli jugak kan....memang jenuh lah mencari baju yang tak ada benda TU....akhirnya jumpa jugak....dan hasilya 3 helai TShirt untuk anak-anak dan sehelai seluar jeans. Kalu ikut harga tag memang kena bayor RM350++, mau terbeliak mata laki den kalu shopping bayar duit sendiri. Tapi masa itu ada sale, adalah diskaun, so dengan baucer RM150, saya perlu tambah RM21 jer.....happyyyyy

TU tu adalah logo jenama Hush Puppies....mmg kena sekeh di laki den kalu beli gak yang ada gambar TU...tak de sensiviti....mesti org pelik bila aku masuk butik nih masa itu...hihihi 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...