Tuesday, December 31, 2013

Jawab survey dapat hadiah di luar jangkaan | Ensurvey + AF

Mmg malas nak buat entry pasal ni...merajuk pasal hadiah yg dpt mmg luar jangkaan...nk tergelak pun ada....mati2 ingt dapat barangan AF....paling koman t shirt la....tapi bila sampai...rupanya pen sebatang....da la tu ada cap asterok beyon.....okay astro miskin mampu bg pen jer....xper la....ok la jgk dpt pen liplap lagi...

Camna saya dapat pen mahal ni?hanya jawab survey jer....jawab survey pasal AF(akademi fantasia) ketika siarannya....dapat duit yg akan dikumpul dlm akaun dan yg bertuah dpt la hadiah...saya lah tu yg bertuahnya....tp skrg da x leh da jwb pasal af tu sbb dah lama abis kan...tp don wori sbb boleh jer jawab survey yg lain utk kumpul duit....duit tuuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...