Tuesday, December 31, 2013

Jawab survey dapat hadiah di luar jangkaan | Ensurvey + AF

Mmg malas nak buat entry pasal ni...merajuk pasal hadiah yg dpt mmg luar jangkaan...nk tergelak pun ada....mati2 ingt dapat barangan AF....paling koman t shirt la....tapi bila sampai...rupanya pen sebatang....da la tu ada cap asterok beyon.....okay astro miskin mampu bg pen jer....xper la....ok la jgk dpt pen liplap lagi...

Camna saya dapat pen mahal ni?hanya jawab survey jer....jawab survey pasal AF(akademi fantasia) ketika siarannya....dapat duit yg akan dikumpul dlm akaun dan yg bertuah dpt la hadiah...saya lah tu yg bertuahnya....tp skrg da x leh da jwb pasal af tu sbb dah lama abis kan...tp don wori sbb boleh jer jawab survey yg lain utk kumpul duit....duit tuuu

Monday, December 30, 2013

Menang Huggies Dry Bekalan untuk 3 bulan | Nak jual

Rezeki alif...dapat 3 kotak pampes. Just hantar sms utk register keahlian...kalu terpilih dapat lah...hantar masa pantang...keesokan harinya dpt call dr huggies...adalah sikit soalan yg ditanya....me minta saiz s....mmg x terpikirla dia akan hantar lmbat...kalu tak mesti minta saiz m....now my baby makin besar...da sendat saiz s....jadi nk let go lagi 2 kotak. Satu kotak ada 3 pek...1 pek ada 60kpg...berminat emel ke zaleha123@gmail.com. Harga bleh nego.
SOLD OUT 

Monday, December 16, 2013

Hadiah yang diterima hasil contest online| nk let go

Dah lama dpt tp mls nk upload...walau hadiah x seberapa tp ttp brsyukur dgn rezeki yg dikurniakan.
1. Ginvera set penjagaan muka-nk let go
2. KAO Ascience set penjagaan rambut-nk let go
3. VOUCHER hush puppies worth rm150-nk let go
4. Alaisyah set penjagaan muka-hadiah kt kakak
Nk jual murah jer..berminat emel saya yer zaleha123@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...