Friday, July 5, 2013

Belum raya dah melantak Almond London

Biskut kegemaran saya bila musim raya menjelang tiba....
 .
.
.
ALMOND LONDON!!!
.
.
mmg kegemaran betul...yang kelakarnya belum pun puasa dah tempah sebekas dgn member ofis untuk dimakan dulu...mmg tiap2 tahun mcm tu...dan yang haru nya satu bekas tu saya habiskan sorang dalam 3-4hari jer. Mmg sedap giler...sbb mmg fresh from oven....terus tambah order 2 bekas untuk hari raya.

 tapi belum puas lagi...jalan2 kat Aeon terjumpa la kuih raya berlambak2 walaupun puasa belum lagi...semestinya Almond London juga yg dicari sbb tak puas makan....

rembat Noraini's Almond London...biskut dia boleh tahan...rege dalam RM18++ 40biji...bila beli yg dah paking ni mmg tak leh lawan la kesedapan Almond London yg saya tempah dgn budak ofis...

 
  
lonjong2 bentuk biskutnya...tapi puas hati la sbb badan sebiji tak mcm sesetengah jenama lain...separuh kdg2 suku jer...

dulu masa belajar uitm selalu pg PKNS beli Almond London..ada kedai buat biskut situ...kalu lalu mesti harum bau coklat...mmg semerbak....tp kan aritu pg mmg xde da...just ada jual cam biskut dan muffin jer...mmg frust ler x dapat Almond London tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...