Wednesday, September 19, 2012

Konsep Drakula utk Majlis Hari Jadi Balqis ke 3

Ohhhh...tak bleh la nk tukar nama panggilan ni...tuan empunya badan tak layan...jadi kena panggil Balqis jugakk...

Sambutan hari jadi Balqis yang ketiga tahun di sambut secara kecil2lan ajer pada hari raya ke 4 ari tu sambil2 makan ikan bakar...saya sefamili pakat wat majlis bakar2 ikan....Ikut perancangan nak tempah kek gambar ultraman...tp lambat sgt sapa nak terima hari ni tempah esok nak amik...mau kena ketuk...so sudahnya beli yg siap ajer...sebbaik ada jgk patung ultraman secoit atas kek...Birthday girl mmg tak sabar2 nak potong...sejak wat balik dari kedai lagi duk sibuk tanya bila nak potong...
 
Balqis tak nyempak2 nk potong kek, tak sempat nak melawa...dgn segala comot kat mulut tu tah apa yg dimakan pun tak tahulah...jurugambar main snap2 ajer...bila tgk kamera...alahai jd drakula la pulak...nak wat camna.....seronok giler dapat sambut birthday dgn abang sepupu dia...bila tahu tarikh birthday mereka dekat...masa beli kek kat kedai siap suh belikan kek utk abag sepupu dia lg...bgus tul anak mama ni....bila tanya sapa yg nak bayar...jawabnya mamalah...dalam kocek mama ada duit...alahai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...